Hallo, ooit wel eens gepost in één van die Holland topics.
Wat vinden jullie van wat je tot nu toe gehoord hebt van de nieuwe nummers? Live opnames niet meegerekend, want die klinken echt te slecht om een oordeel over te kunnen vellen.
Ik persoonlijk denk dat dit het beste 'chair album tot nu toe wordt. Ik snap gewoon echt niet hoe sommige mensen hier zo verschrikkelijk moeilijk kunnen doen met hun "oh nu zijn het gewoon the dissociatives", "het wordt gewoon simpele pop".. Bah! Zeiken dat Silverchair niet mag veranderen is precies hetzelfde als zeiken dat een dag maar 24 uur heeft; het is altijd al zo geweest en het zal nooit veranderen.
Wat denken jullie? (ik verwacht de eerste reply toch maximaal ergens in januari hoor!)
Haha, dacht je :p Ik heb de afgelopen week de aria's gevolgd omdat pete murray en john mayer samen optraden, en met mijn oude voorliefde voor silverchair kon ik gewoon niet aan hun optreden ontsnappen
Heb tot nog toe alleen 'If you keep losing sleep' gehoord. Wel lekker nummer, maar idd behoorlijk Disso's. Staat er nieuw materiaal op .nu of zo?
...by the time I recognise this moment, this moment will be gone...
Nee ik heb ook alleen maar die dingen van de demovideos gehoord, maar dat was wel veelbelovend vond ik. IYKLS klinkt gewoon als Daniel Johns vind ik. Ik denk serieus niet dat Daniel denkt aan de band waar hij nummers voor schrijft. Volgens mij schrijft hij gewoon nummers en denkt ie echt niet, "deze is voor de dissos, of voor silverchair".. Als hij niet met Paul Mac de dissos had opgericht waren de meeste nummers denk ik gewoon op een chair album terecht gekomen, maar dan zonder alle piepjes en bliepjes die Mac toevoegde..
Diorama was geweldig (favoriete SC album), maar ik heb liever een nieuw album met iets minder bombast denk ik. En ik hoop al helemaal niet dat ze meer gaan "rocken", want dat is duidelijk niet voor hun sterke kant ligt.
Denk dat je idd gelijk hebt mbt Dan's schrijfstijl. En iets minder bliepjes zou idd niet misstaan, al moet ik zeggen dat ik We're Much Preferred Customers werkelijk briljant vind. Er zijn heel weinig nummers die zulke sterke emoties en gevoelens bij mij oproepen als dat nummer...
En iets meer rocken a la wat ze maandag deden op de Aria's vind ik helemaaaaal niet erg om eerlijk te zijn. Soms heb ik daar gewoon behoefte aan, en dan werken Hollywood/Without You prima kan ik je vertellen. Ik geef ook meteen toe dat ook mijn favo album al jaren Diorama is...
...by the time I recognise this moment, this moment will be gone...
beste chairheads, ik breek even in op dit topic : wisten jullie onderstaand al, moeten we buro pinkpop niet even bombarderen met silverchair ? GOUDEN TIP 2007 PINKPOP
Onder het motto van DE GOUDEN TIP vragen wij de Pinkpopfans om een advies voor het in hun ogen ultieme programma. Noem drie namen en de programmacommissie zal haar best doen. Misschien zit er wel de GOUDEN TIP bij en daarom worden onder alle inzendingen weer entreekaarten verloot. Er kan gestemd worden tot woensdag 10 januari 2007.
FOR ALL FANS
Dutch festival PINKPOP, Landgraaf, The Netherlands asks PINKPOP fans to enter their top 3 most favorite bands they wish to see next year in May. Off course we're all gonna send in SILVERCHAIR !!! PINKPOP will consider asking the most mentioned bands to perform at Pinkpop. It would be great to see silverchair again in Holland.
Off course, belgian and german fans can enter too since Landgraaf is near the border. YOU CAN WIN FREE ENTRANCE TICKETS !!!
zodra er een datum bekend wordt gemaakt ren ik naar het postkantoor, definitely!! Silverchair is nog steeds mn absolute lievelingsband, ondanks dat ik dit boardje een beetje heb verwaarloosd de afgelopen paar uh.. jaar?
x Valerie x
all of this time on my hands so far has gone to feeding my animals