Zekers, alles prima, woon nu lekker op m'n zelf in een studentenflat
Bye bye!
Btw, gaat er iemand naar The Disso's volgende week? Ik heb al wel mijn ticket binnen...
Moderators: faeri princess, mystigator, nimrod., *Lizi*, chairpage
Tek wrote:...dit is een relatief jonge band nog die al heel sterk mede door Johns een prestatie neer zet met poppy songs die tikkeltje space zijn maar de impact die Silverchair op me achterliet in het Paradiso 2 jaar geleden was toch vele male groter (ik vond het publiek toen ook veel leuker eigelijk) dan deze show, de opkomst van Johns voor het eerst was serieus een mindblow of iets en ook deze met customers was perfect, maar Daniel's gitaar werk komt bij chair veel beter uit de verf en ik ben ook maar wat blij als hij ook werkelijk met Chair terugkomt met een album. ondertussen mag deze band van mij ook serieus verder groeien.
Rose wrote:Hi!
Zekers, alles prima, woon nu lekker op m'n zelf in een studentenflatEn heb een bijbaantje bij de Albert Heijn (joepie, not) En jij? Heb je net niet je eindexamen gedaan? Of moet je nog een jaar?
Bye bye!
Btw, gaat er iemand naar The Disso's volgende week? Ik heb al wel mijn ticket binnen...
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest